~~Cik ZueRa85 HuNgaH-HuNgGaH~~
~~ SeLaMaT HaRi RaYa AiDiL FiTRi MaaF ZaHiR & BaTiN ~~
Wednesday, August 15, 2012 @ 2:17 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum Kepada Sahabat Yang Dikasihi…

Pejam celik pejam celik dah masuk 26 Ramadhan sudah.. Tak beberapa hari lagi dah nak sambut raya kan… Cepatnye lah masa berlalu… Rasa sayu jer hati nih nak meninggalkan Ramadhan.. Entah kan boleh bertemu lagi ke pada Ramadhan yang akan datang.. Wallahualam…

Macam mana dengan persiapan raya korang ?? Baju raya berapa pasang sorang tahun nih ?? Ape plak temanye ?? Mesti macam-macam yang korang rancangkan… Hehehe… Tak kisah lah ape tema dan berapa pasang sekali pun asalkan korang jangan membazir ye… Kerana membazir itu malan Syaitan.. Dan dalam pada kita bergembira nak menyambut Hari Raya nih, janganlah kita lupakan pada mereka yang tak bernasib baik macam kita.. Sama-samalah kita mengingatkan diri kita masing-masing yer…

So, di kesempatan nih saya selaku owner blog “Cik Zuera85 Hunggah-hunggah” nih ingin memohon SERIBU kemaafan jikalau kata-kata saya di dalam blog ini ada menyinggung mana-mana perasaan samada secara sengaja ataupun tidak sengaja.. Harap kalian semua memaafkan insan yang kerdil ini.. Yang buruk itu datangnya dari diri saya sendiri manakala yang baik itu pastinya datang daripada Allah SWT…

Terima lah Kad Hari Raya yang tak seberapa daripada saya untuk pembaca blog semua… (^__^)




Ketupat rendang hidangan di pagi raya
Wajik dan dodol jangan di lupa
Salam dihulur kemaafan dipinta
Moga terampun dosa yang ada

Duhai Sahabat yang daku sayangi
Salam Aidilfitri ucapan diberi
Ku pohon ampun setulus hati
Moga Silaturrahim berkekalan abadi

Dengan iringan doa dan ucap selamat
Moga Aidilfitri bertambah rahmat..

Ingatan tulus ikhlas daripada :

Penang Mali !!!



Older Post | Newer Post

 tengah skodeng Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Your IP is: Please don't REMOVE CREDITS!. you follow me i follow you back. Thanks for visiting my blog.
Cik Zuera In Da House

ocultar mi ip diseño web corporativo

widget
widgets

Story About


<center><embed align="middle" allowscriptaccess="always" height="125" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://aminswf.webs.com/BannerFaqihahHusni.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="125" wmode="transparent"></embed></center><center>
Copy the codes and paste it on your blog.




Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.