~~Cik ZueRa85 HuNgaH-HuNgGaH~~
~~ BaHaGiA ItU MaSiH AdA ~~
Tuesday, June 5, 2012 @ 3:36 PM | 0 Comment [s]

Aku mengharapkan suatu hari nanti aku akan memperolehi Kebahagian yg aku Harap2kan suatu hari nanti... Tidak semua yang terjadi akan berakhir begitu sahaja... Pasti ada hikmah di sebalik apa yang berlaku... Hidup ini seperti roda.. Kadang kita di atas dan kadang kita di bawah... Itu lah lumrah dalam kehidupan... 


Walau hati dan diri ini disakiti, dilukai oleh seseorang yang bergelar lelaki.. Tapi aku tidak sama sekali membenci mereka.. Aku menganggap bahawa apa yang berlaku ini adalah kehendak Ilahi.. Mungkin Allah telah merencanakan sesuatu untuk aku di masa akan datang.. Siapa tahu kan ?? Semuanya di tangan-Nya... Kita sebagai manusia hanya mampu merancang tapi Allah jua lah yang menentukan... 



Sesekali terjatuh tidak membuatkan aku terus lemah untuk aku bangun kembali.. Aku akan meneruskan perjalanan hidup ini walau beribu rintangan yang mendatang.. Aku akan menjadi lebih kuat dan berani dalam menempuhi hari-hari yang mendatang.. Aku yakin bahawa "Kebahagiaan Itu Masih Ada" untuk diri ku... Apa yang perlu aku lakukan adalah berdoa dan meminta pada-Nya serta berusaha untuk memperoleh apa yang aku inginkan selama ini.. InsyaAllah... Amennn...~





Older Post | Newer Post

 tengah skodeng Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. Your IP is: Please don't REMOVE CREDITS!. you follow me i follow you back. Thanks for visiting my blog.
Cik Zuera In Da House

ocultar mi ip diseño web corporativo

widget
widgets

Story About


<center><embed align="middle" allowscriptaccess="always" height="125" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://aminswf.webs.com/BannerFaqihahHusni.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="125" wmode="transparent"></embed></center><center>
Copy the codes and paste it on your blog.




Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.